"If you have two loaves of bread, sell one and buy a lily.”
       foto door Leentjes.be
Na een carrière in marketing en communicatie besloot ik in 2015 mijn leven een drastische wending te geven. Vier jaar later ben ik  met onderscheiding afgestudeerd als interieurvormgever aan het KASK. 
Waarom interieurvormgeving?
Hoe een ruimte is opgebouwd, ingedeeld en aangekleed heeft een enorme impact op het welzijn en welbehagen van de mens. Interieurvormgeving geeft mij de mogelijkheid mijn zin voor esthetiek toe te passen in een heel functionele context.

Mijn missie?
Voor mij is elke opdracht uniek en vraagt die om een uniek antwoord, met een sterk concept. Mijn missie is een werk- en leefomgeving te ontwerpen die perfect is aangepast aan de noden van de klant en die het gewone overstijgt. Met de juiste balans tussen esthetiek, ergonomie en budget.


Achtergrond
 STAGE bij OYO architects, Gent 2019
 MARKETING STRATEEG,  The Aim online maketingagentschap, Aalter 2016
 ACCOUNT MANAGER, Berlin Communicatiebureau, Antwerpen 2010 - 2015
 RESPONSIBLE EXHIBITIONS & EVENTS, Optima Financial Planners, Gent 2010
 MARKETING & COMMUNICATIONS COORDINATOR Vitaya TV, Vilvoorde 2006 - 2010 


Opleiding
 BACHELOR INTERIEURVORMGEVING KASK, Gent 2015-2019
 Brand management & communication Vlerick Business School, Gent Mei 2015
 BACHELOR MARKETING  Arteveldehogeschool, Gent 2002-2004
 BACHELOR COMMUNICATIEMANAGEMENT Arteveldehogeschool, Gent 1999-2002
 MIDDELBARE STUDIES LATIJN-WETENSCHAPPEN Sint-Bavo Humaniora, Gent 1992-1998

Terug naar boven